Jak przygotować się do ćwiczeń? Motywacja dla wszystkich

41122Wiele z Was pewnie nie raz podchodziła do ćwiczeń jak pies do jeża. Nie potrafiłyście zamknąć lodówki. Czasem udało się coś zacząć. „Coś”, czyli „poćwiczyłam dziesięć minut i tak się zmęczyłam, że potrzebuję cukru”. Tak, tak, na pewno poziom cukru spadł na tyle, żeby zaraz wcinać w ukryciu kolejną czekoladę mleczną z masą oreo w środku.
No, przyznać się. Która w swoim życiu nie obaliła kiedyś słoika Nutelli na raz? Nie bójmy się do tego przyznać. Na porażkach nauczmy się czegoś więcej. To nas w pewien…
-> CZYTAJ DALEJ <-

Idzie wiosna i Spring Rolls :)

foodssvietnamSpring rolls to cudowne, małe i przepyszne przekąski dla każdego. Są delikatne i nie psują harmonii w zdrowej diecie. Na zdjęciu takie z krewetkami, natomiast dzisiaj dam Wam przepis na jedyne w swoim rodzaju spring rolls z mango!

Zaczynamy? To do kuchni!

 

Składniki:
- koło 20 arkuszy papieru ryżowego (22 cm śr.),
- 2 filety grillowanego kurczaka,
- 1 marchewka,
- pół ogórka,
- 2 dojrzałe awokado,
- 1 dojrzałe mango,
- kilka liści sałaty,
- świeża mięta, kolendra i ew. melisa,
- 2 limonki,
- cukier.

Przygotowanie
Przygotowujemy kurczaka i kroimy go na podłużne paseczki. Marchewkę obieramy i tniemy na cienkie paseczki lub sieczemy w mikserze. Ogórek obieramy pozostawiając paski skórki co 1 cm, kroimy na wąskie słupki. Awokado i mango obieramy i kroimy na cząstki (półplasterki) o szerokości mniej więcej zwiniętej roladki. Przygotowujemy zioła, płuczemy i suszymy sałatę. Warzywa wkładamy do miski i skrapiamy sokiem z limonki wymieszanym z cukrem.
Farsz nakładamy na papier, który później zwijamy w roladki.

I co? Nietrudne, a jakie smaczne!
Smacznego, moi drodzy! :)